blandat kompott

Vendelas nya katt, vit som snö    Sushi och jag på tur o skogen!

Förfest som sedan även blev efterfest!   maja och Lena   Jenny, Anders och Lena

Emma och jag påväg på fest!   Emelie och vackra olivia   Jenny och lilla söta fölet


Besöker en bondgård. Hur söta är inte kalvarna!    Limit har på sig sadel för första gången!


Jag, Carina och syrran smet iväg på en minisemester till Viskan över en natt   Kikade på Viskansparken   Middag, Mackaronipudding och skumpa=)   Vackert längs vattnet


Påväg på firmafest. Tyvärr så skumpade bussen så att min kamera ville inte vara med!

Kommentarer
Postat av: Jenny O

Men Titt på sjutton!

Duktiga Therese som bloggar, I'm impressed ;)

Lilla bäbisen fick vara med på ett hörn också, sött värre, hon var så pytte där!! Ta hand om sig!

2008-10-24 @ 21:02:38
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0