Ledig onsdag

Skönt att vara ledig idag, behövde verkligen det!
Fick dock inte sova ut,,, var upp och tog ut hästarna imorse.
Sen var det bara att koppla på finkan och lasta hästen. Hade tid hos vetrinären i timrå.
Mycket trevligt sällskap fick jag också.. Jenka följde med, trots att hon var sjuk, tack för det=)
Var lite nervös innan men det gick ju bra allting. Min prins var så duktig och det såg rätt så bra ut
även fast han haltade efter böjningen men men.. Annars bra. Nu är han hemma igen i varje fall och jag får bygga ut hagen större och större eftersom, gissa om han kommer vara lycklig!!!

Sen blev det mys i soffan, glo på tv och surra med bror som var hemma óch sjuk.

Nu regnar det, typiskt, jag som skulle gå ut och tvätta bilen=(

So long suckers=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0